Wednesday 26 June 2013

20 JUNE 2013

akhirnya ~ aku n sharul couple ..waw ! aku dah pk betol2 dah .tak kesah lah ape dia dah lame tunggu or not ..yg penting aku dah pk memasak .lagi pun aku tak kesah ..hmm baru bape hari couple ,dah aku rasa memacam ..ary tuh dia tertinggal wallet dia at aku lepas kitorang jumpa ..aku sampai rumah ,masuk bilik , aku seluk beg ada wallet dia .time tuh plak hnfon aku off .rupanya ada misscall dary dia ..aku call teruss .dia ada cakap jgn selongkar tapi aku selongkar gak ..mula nk tengok fullname dia ,ternampak plak blkag ic dia ada satu gambar .rupanya gmbar ex dia ! ape seyhh ! siap ada resit roxy .wahh ! class kau jah .aku bengang ah ..aku call dak2 nih ta angkat ..tade org lain ,aku call qoyum ..aku  cter at dia ..aku nangiss-2 ..pedulik ape aku .qyum suh aku tnya dia suh sharul buang gambar tuh ..hmm aku diam lah .pastuh dia call tuk 1 jam ..aku lebih byk diam .dia tnye nape n aku ..aku diam tanak ckp .esoknya baru aku tya dia msih sygkan ex dia kee ..rindu kee ..aku teruss trg nape aku smlam .dia cakap dia dah agak ??! what thee ! ishh ..tapew lah .aku relax n aku rase aku ta patut sygkan dia lebih-2 ..coz aku tanak aku terkena macam ex dia tuh dulu ..hee wat mase skrg nih ,aku layankan aje .mungkin dia ta tahu perangai aku camne ag ..hee lex lu ! k ahh .publishh ;)

No comments:

Post a Comment