Friday 7 June 2013

Redha :'(

nape lah makin hari makin ta selesa hidup aku nih ..keluarga jd huru hara .ktorg jd terikut2 ..aku sbgai ank ta mampu masuk campur tapi aku sedihh lah macam nih je .gantung ta bertali kot ...nasib aku ada teman meseg ,teman tuk luahkan apa yg aku rasa ..so aku kena belajar lebih bersabar .kgkawan aku semua dah smbung belajar .jgn rsaw kawan aku sokong kau dry belakang walaupun kita jauh .hrp korg pndai jaga dri leklok .jgn lah mudah terpedaya dgn jnji maniss lelaki .tapi aku ada maslh yg ta dpt dielakkan dgn sorang kwn yg slama nih susah senang dgn dia .bak kata sharul pun aku kena lbih matang .kita umur makin tua ..ta senang lah kgkwn lain tawu ..ukey ,aku da lame sedar ..tapi keadaan mencabar aku untuk melakukan sesuatu pd kwn sendiri .macam tade otak n tade pendidikan lgsong .argghhh sharul suh aku jnji tamau buat bnda tuh ag ..ukey ,aku cuba dan terusss cuba .maafkan aku kawan ,aku tak mampu mintak maaf depan kau wlaupun slama nih kita bersama wlau sesaat ..aku tak sengaja tapi kau telah mengeluarkan kata2 bhawa kau takkan maafkan aku ..k ,aku time tapi kita tak boleh macam dulu sebab klau aku terkasar lagi byk dosa aku pd kau kawan ..mybe skarang sharul lah semangat aku tuk berubah .dan aku egt tuhan ..kgkwn aku yg lain ..family aku ..keluarga aku pun dah kurg bg semangat tuk aku .hnya mak aku saje tlog aku bile aku susah senang ..harap naik sekolah nih ,tade masalah yg lain  .harap sgt2 ..cukup terseksa aku ..Ya Allah ,permudahkan lah urusan ku di dunia dan akhirat .aku ingin berhijrah yg lbh baik .bantulah aku insan yg lemah nih :'( .moga semuanya berjln dgn smpurna ..publisshh

No comments:

Post a Comment