Monday 3 June 2013

SOMETHING SPECIAL

arghhh baru aku dapat balik blog aku yg selama nih hilang begitu sahaja . .hampehh ..hahaha apa yang aku rase sekarang tak same dgn dulu ..huhuu kat sini aku nak kate kan bahawa aku dilamun cinta beb .unbelieveable bhahaha .takde lahh kitorang mase sekolah rendah sesama sekolah menengah sesama tapi tak pernah bertegur sape ..wooaahhh ..tapi buat mase nih aku masih belum terima dia sebagai teman hidupku .ceewah ! hahahah tade lahh ,dia text aku ,dia chat aku ..aku rase ade something tak kena dgn aku nih ..wooahh ! hehe si keding tapi sweet .hee sharul fazrin .same baya ..huhuu dia ukey ,aku un ukey sajer~ .bhahahah buat mase nih aku tak puas share cerita dgn dia ..sooo ,aku mahu dia tahu apa yg aku rase n apa aku alami selama 19 tahun aku hidup nih .hee bukan apa...aku rase kawan dgn same baya nih ada something special with us coz kitorg ada minat yg tersendiri n same ! waw .haha da bape mggu kitorg kenal ,tak pnh dia call tapi ade satu mse tuh dia call pkai no lain .so aku terkejut gak nape dia call .dia just ckp sje nk call ..so aku lyn lahh .hee pastuh aku sajer tnye nape ta call awex dia .yg pastii dia jwb wt pe ? sape? ne adee da tak kwn lagii ..ehh ! terkejut mak .haha kat situ aku dah pelik dia tanak share .hee it's ukey ..then ta lme mase tuh birthday aku tbe .mlm org prtama aku call dia .dia un ta caye npe aku call .bhahah then dia tawu lahh aku dpt call free then dia nnyikan lagu bthday tuk aku .waw ! bhaha lelame borak ukey gak dia nih .haha paling tak pcaya kitorg jumpa ari rabu ary tuh .wehh aku cuak der ....bukan apee ..aku mane biase jmpe laki yg baru kenal rapat selama dua bulan .korg nk tahu ,ade ke patut dia ckp selama kitorg sekolah dulu ,dia ckp aku nih sombong lgsong tak pnh tegur sape n aku nih mmg jeniss mcm tuh pun ..bhahahah ape nk kesah kan .then mase jumpa tuh ,dia kata nk ckp smthing tapi dia nrvouss plak .haihh balik rumah baru dia text dia ajak cple ! woahhh aku tergamam lah ape lagi .soo ,aku mintak bg mase tuk pk ..hmm so sekarang aku sedang bingung samada mahu terima atau tak .aku ckp byk bnda lagi aku mahu share psl hidup aku .arrgghhhh ...tuh saje lah yg dpt aku taipp nih .heee t ada prkembgan .aku inform dlm nih .ukey ,publisshhh :))

No comments:

Post a Comment