Wednesday 5 June 2013

second date :P

setengah hari aku duk uma .tbe petang tggu mak balik umah ,dpt stu text dary sharul .dia baru balik krja lettew kan .haha aku lyn lah .ta lame tuh dia tye aku balik p.bga bile ? nk amek boleh ? aku ckp ta taw ag coz zmlia un nk amek aku .last2 zmlia ada hal .soo ,dia jemput aku .mak ada tp dia nga gayut plak .haihh ..so naik dia ..borak2 jenjalan ..at tanjung jer~ kan .tade tempat nk berteduh .bhahahah so kitorg lepak kat tmpat aku n dak nih lepak tmpat biasa lahh .hee duk2 byk plak soalan dia .bile dia tnye aku hnya jwb sepatah2 saje~ ntah .nk pndg pun aku segan kot .haihh liena liena ...hahah segan  benoohh ..hee bile aku ta jwb dia cengkam lengan aku yg besar peha nih .tawu lah kau tadew kan .bhahahah tapew ,aku cool :D hee .suka plak lepak n dia .kitorg lepak kejap jee coz dia nk main futsal dlm qol 11 kan ..k ,aku kefahaman ..mase nk gerak aku tertanya2 dia nih dah biase kee ..ishh memacam dah aku pk .haha tapew ,aku ingat pesan dak nih .aku kena paham masa dia .ukey ,fine ..plan tuk esok nk p melaka plak .aduhh kematu aku le nnti kan .aku ne biase doh .argghhh ...lgsong tak biasa ...kgkawan ,aku tapew gak .tp dia lyn aku mcm awex dia plak .hahah it's ok ..hee .tgok jelah ape terjadi besokk .hee .k pubblisshh :))

No comments:

Post a Comment